laupäev, 18. veebruar 2012

Ma ei mäleta.

Vahepeal on päris palju asju toimunud. See Rakveres käik, millest rääkima pidin jne.. Ei ole jõudnud ja nüüd enam ei viitsi. Vahepeal käisin Tartus ka veel, eelmine reede. Siis külastasiem ülikoole ja Intellektikat.
Muidu olen koolis käinud ja tegutsenud. Eile toimus sõbrapäeva pidu. Mis minuarust oli üpris vahva :)
Mis veel? Täna käisin Kobelas jäärajal sõitmas. Käisin isale juba ammu pinda, et kui see võistlus tuleb, tahan ka proovid. No homme on võistlus :D Registreerisin ennast enne ära ka :D Käisime "trenni" tegemas enne siis. Võtsime Mari-Liis Tagulast kaasa ja läksime.
Üpris hirmus on tegelikult, sest ma pole just kõige kogenum autojuht. Olen küll sõitnud oma tee peal koju vahel jne.. Aga libeda peal ja neid kurve välja võtta... Üpris jube, sest mul on probleem rooliga ka, hakkan lappama seda:D Eks näis:D Pöidlad pihku siis.

Lisaks kõigele olen juba paar päeva halva tervisega. Nohu on tekkinud, mis ei lase mul just kõige paremini elada. Hommikuti on kurk ka valus, aga siis söön mett, läheb üle. Muide söön palju küüslauku ka, et need värgid üle läheksid, mul. Aga ei pea põdema, sest mul on metoodiga, kuidas mitte haiseda pärast :):D


Praeguseks aitab vist, ei viitsi enam väga. Sau

*Oma tee- kruusatee koduni.




Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar