pühapäev, 19. veebruar 2012

Päev aastast 2012, veebrauarist 19.

Täna käisin Kobaleas järjekordselt ja sain pettumuse osaliseks.
Eelneval päeval registreerisin ennast ilusasti ikkagi ära jääsraja sõidule ja järvesõidule või nendele asjadele.
Läksime ilusasti kohale, lõpuks jõudsin ennast ilusasti ikkagi kohapealolevana ka ära registreerida ja olin juba valmis. Sõisin tolle järveni, kus alustasin proovisõitu. Tegime seal mõned ringid ja läksime tagasi. Olin valmis juba alustama oma esimese raja ringe ja stardis ilusasti, kui öeldi, et ilma kiivrita ei lasta sõitma. No kammooooon. Ja nii jäigi mu sõitmine ära. Passisime tükkaega stardi juures, äkki saab kuidagi, aga ei. Noo sõitsime siis eemale Mari-Liisile uudist teatama ja siis lõid mul lained peapeal kokku. Ma olin ennast peaaegu valmis kogunud juba, et rajale minna ja jne.. Aga ei.
Noo, ei olnud saatust täna sõita, siis ei olnud.
Pärast M-Lile helistasin, siis ta ütles, et mul oli üheksas koht ja 24 minutit:D naljakas, kust küll see aeg tuli, aga jah...
Eks järgmisel aastal uuesti, siis on kogemus juba palju suurem ja ise olen palju targem.

Äkki leiab selleks ajaks mõne lühema auto ka, millega võistlema minna :D

Vahepeal on olnud Sõbrapäeva pidu, ka. Ei mäleta kas olen seda maininud, aga igatahes lahe oli. :)




Valmisolekus pms..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar