teisipäev, 20. märts 2012

Mobiilikott

Algas vaheaeg ja ma üritan puhata. Kas puhkamine on kaua magamine, seda ma ei tea, kuna ma ei suuda just väga kaua magada enam millegi pärast -.-
Pühapäeval polnud kodus.
Esmaspäeval olin Triinu juures.
Pärast tulin issiga koju, käisime poest ka läbi ja ostsime muffini korvikesi juurde.
Mul on kohe kindlasti vaja muffini panni, sest need mis ma teen on.. hmm kergelt öeldes laiali vajunud. :D Aa, pitsat tegin ka.
Täna on teisipäev ja käisin autokoolis. Hommiku poole töllerdasin lihtsalt ringi ja kui aeg hakkas nii kaugele jõudma, et liigutama peab siis... jah.
Lõpuks jõudsin Valka ja kolasin ringi. Ostsin endale telefoni koti, ise olen hästi rahul ja õnneks ainult 2€, samast kohast ostsin ka 0,70€ neoonroosa küünelaki, kuna olnud enam ühtegi värvi, mis meeldiks. midagi ostsin veel vist... Aaa, meigi svammid või need asjandused ka. Kell oli päris palju ja läksime Mariga autukooli. Tänane tund oli tegelikult päris piin. Pärast tõusis vist palavik, ei olnud üldse hea olla millegi pärast.
Läksin mamma poole ja varsti tuligi issi järgi.
Muide autokoolis oli eelmine kord töö. Neli vale vastust oli kümnest. Tegelikult polegi nii hull.

Nüüd siis pilte...





Ma niisama varastasin mu voodi peal vedeleva telefoni :D



Vabandan piltide kvaliteedi pärast ka, valgus oli halb ja välk valgustas üle, seega tegin välguta.


Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar