teisipäev, 27. november 2012

Tõn-tõn-plönnnn

Ma tean, et mul on kahtlased blogi pealkrjad koguaeg. Mul pole midagi muud teha. Kõik, mis pähe tuleb läheb kirja.
Tegelt nüüd on nii, et päris hullumeelne nädalalõpp on tulemas. Koolil on sajas sünnipäev ja siis suured peod ja asjad. Pühapäeval endal ka sünnipäev ju.
No ja nüüd ongi, neljapäeval on proovid, siis ma olen juba puldis ja alates 12.15 algab neljapäeval kooli õpilastele kontsert. Laupäeval on vilistlastele. Kusjuures ma olen üpris hirmul, kuna neid juhtmeid ja kõike tuleb nii palju, et kaks pulti pidi olema, mis minujaoks on päris suur asi. Esimene kord, kui ma tõsiselt kardan puldis olla. Loodan, et kõik läheb hästi ja minu juhtmed kupli all lühisesse ei löö.
Nüüd aga hakkan õppima ja tegema igasuguseid asju.

tsau

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar