laupäev, 24. november 2012

Vaat, keda ka näha on.

Pole vist järjekordselt ammu kirjutanud?
Pole aega olnud. Koguaeg mingid sahmerdamised. Vahepeal olen teatrisse ka jõudnud jälle, "Musta pori näkku", Mihkel Raua raamatu paasil lavastatud. Üldiselt jäin rahule, kuid oleks oodanud midagi muud või veel paremat.
Siis oleme teinud oma seda vee projekti. Nüüd on lõpuks kõik ära filmitud ja oleme Rasmusega kätte võtnud ja selle asja enam-vähem kokku ka ära pannud. Veel viimased lihvid on vaja teha. Muidu mina olen küll hullut rahul, hetkelise tulemusega. Eriti meie oma väikese õudukaga.

Tuleks hakata ka oma hindeid korda tegema, sest tegelikult on minuarust asi päris hull. Kursuste lõpud ja kõik lähenevad väga kiiresti.
Kohe varsti on käes ka kooli sünnipäev ja minu sünnipäev. Järjekordselt aasta vanemaks. Eks see näha ole, mis see elu siis uue aastaringiga toob.

Praegu ma ei viitsi rohkem kirjutada.....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar