reede, 28. detsember 2012



Vahepeal olen siin niisama maganud ja närvitsenud. 
Ma pean ennast kuidagi motiveerima õppima, sest on asju, mida ma muutkui räägin, et hakkan tegema, kui ei ole siiani tegema hakanud. No näiteks see raamatu lugemine. Seda oleks võinud ammu teha ja kätte võtta. Aga isegi siis kui ma passin niisama, leian ma midagi targemat, mida teha. 
Oh jah, tegelt on puhkust ka vaja, ei viitsi koguaeg millegagi tegeleda ja tõmmelda. 
Vahepeal proovisin siin teed. Hullult hea komplekt, mis praegu müügi on, on greenfieldi teede komplekt, kus on 120 pakki teed tees. 30 erinevat maitset siis? Kui mu arvutamise oskus paika peab. Igat maitset 4 pakki.
Tee sõpradel on see igati hea investeering. Näiteks on selles komplektis 40 pakikest musta teed. 
See ei ole tegelikult reklaam, siin teele :D 
See on lihtsalt igavus, mõtlesin, et postitan midagi tarka.




Vahepeal olen muidu juukseid jälle blondeerinud. Triin värvis.
7. jaanuar lähen juuksurisse ka. Kõik karvad on igatmoodi välja kasvanud. 

Praeguseks tsau.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar