teisipäev, 5. veebruar 2013

Sa vastutad alati kõige eest, mis sa taltsutanud oled.

Ma olen üks aktiivsemaid blogi pidajaid. Pole üle kuu juba midagi postitatud, aga asi on sellest et tegelikult mulle ei meenugi blogi enam.
Vahepeal on mu elu teinud läbi suured muutused. Inimesed keda armastad, kaovad su elust ja selline see elu juba ükskord on. Eks see näha ole, kas nad jätavadki su, või tulevad sinu juurde tagasi.
Hea nõuanne kõigile, andke asjadele aega ja nad laabuvad iseenesest. Ma ei usunud seda ja arvasin, et peab kiirendama inimse mõttekäiku, aga ei, see polnud õige. Nüüd kui aeg on mööda läinud näen, et tegelikult oleks pidanud asjadel lasta jahtuda.
Kui rääkida minu igapäevastest tegudest, siis hetkel olen kooli lainel, kuigi olen enda peale üpris vihane.
Eilne matemaatika ja keemia kontrolltöö tuli ilus 2. Keemiat ma lihtsalt ei oska ja matemaatikas oleks pidanud rohkem õppima.
Samuti on mul inglise keele hinne päris pekkis seisundis. Homme on koolis võrkpalli võistlused ka, lääme ka oma girlpoweriga võistlema. Peale seda lähen Valka.
Üleüldselt peaks vist hakkama nädalalõppudel blogima, siis saaks teha nädala kokuvõtte, mis ma teinud olen.

Praegu ma ei jäksa enam :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar