reede, 23. märts 2012

Dr. Aivi

Pesin kikud puhtaks ja söön babababababanani ja varsti pirni ka. MA luban ;)
Tegelikult on mul tujukõikumised hetkel. ühel hetkel olen hästi kiire ja pärast jälle aeglane. Mida ma ajan? See pole tujukõikumine :D Igatahes jah. Teate mida mina ütlen tujude kõikumise kohta? Inimesed mõtlevad ja see on üsna loomulik, et nende tujud langevad ja tõusevad, aga kui see toimub liiga kiiresti siis peaks vähem mõtlema.
Agan oh, ma küll vähem mõelda ei viitsi. Räägiks nüüd midagi mõtekat ka?

Täna hommikul kell 10.00 oli sõidutund mul. Läksime platsipeale tegime paar asja ja läksime linnapeale, kuna ta ütles, et pole platsipeal midagi teha. Luusisime siis mööda kõrvaltänavaid mööda ringi.

Järgmine nädal jälle ja siis läheb kool ka täie hooga pihta. MA loodan et see on asi mis hoiab mind rakkes. Sest kui mul midagi teha pole ja aega liida palju muutun laisaks.
Homme on siis nii, et lähen vist Tartusse, vist kindlasti.
Eks see kuidas ja kuna ja kuhu lähen see veel selgub :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar