laupäev, 24. märts 2012

Mina olen Tartu sa Tallinn

Hei, käisimegi siis täna Triinuga Tartus kinos.
Kuna ma ei räätsinud väga raha raisata bussipileti peale, siis viskasime Sooru ristis käpa püsti ja umbes nii kolmas auto võttis kohe peale. Üpris noor kutt sõitis Tartu poole ja saimegi temaga Lõunaka juurde. Enne maha minekut küsis ta ega me temaga tagasi ei taha:D Olime suht šokis et selline pakkumine tuli, kuid andsime kontaktid, sest see aeg kui ta tagasi pidi sõitma hakkama, sobis meile enam-vähem täielikult.
Kõndisime kesklinna ja töllerdasime seal, läksime taskusse ja ootasime, kuni filmi saab vaatama minna. Vaatasime Näljamänge. Ikka väga hea film oli! :) Pool filmi lõppu oli minu jaoks üpris piin, sest mul oli üpris suur coca ja ma lürpisin seda koguaeg:D
Film vaadatud, nägin et mulle on helistatud, helistasime tagasi ja kahjuks oli ta juba Valga poole tagasiteele asunud ja ei saanudki temaga. Läksime bussijaama ja ostsime piletid neljasele bussile.
Käisime veel Taskus läbi, kus oli mingi fashion show. Seal oli Paha Polly, sellest ka pealkiri.
Nüüd olen juba kodus ja lähen varsti magama vist.
Muide, mul noorem õde on üpris loll:D Elutuppa osteti täna uus vaip ja küsisin, miks siia uus vaip osteti. Ta vastas: sest see vaip on kümme aastat vana- saa siis aru, mis ta mõtleb. :D

Blogimiseni!

1 kommentaar: