pühapäev, 1. aprill 2012

Nädal aega töid ja närvide rikkumist.
Käin koolis nagu ikka. Reedel vedelesin kodus. Eile kümne ajal ärkasin, sest isale oli arusaamatuks jäänud, mis kell mul autokool on.
Vedasin ennast ülesse, otsustasin pesemas käija ja töllerdasin ringi. Enne kahte läksime Valka. Olime vanaema juures ja siis läksin autokooli.
Seekord käisime maanteel. Alguses küsis ega ma rooli ei taha, vastasin muidugi ei. Sebra kontori juures umbes istusin ise rooli. Sõitsime siis Tartu maanteel. Ei tea miks, aga ma niii jubedalt kardan sõita maanteel. Auto läheb ujuma ja kardan kõiki vastu tulevaid autosid. Olin terve sõidutunni totaalselt krampis. Sõitsime Sooru, seal edasi Piirile ja tagasi Valka. Sõitsin natukene veel linna peal ja oligi tund läbi.
Sõidu õpetaja ütles, et tal olid päris head mälestused esimesest tunnist, aga ei tea mis laupäeval juhtus.
Järgmine sõit on kolmapäeval. Siis tuleb Tsirku järgi mingi pool kuus vist.
Nüüd pean õppima minema vist. Mul on vaja raamatut palju-palju lugeda. Ja muid asju ka vaja õppida. Samuti pean liiklus seaduse päris põhjalikult käsile võtma.

Vahepeal tegime Mari-Liisiga pilte ka.



http://fotoalbum.ee/photos/ayvy/sets/1269409


Praeguseks aga, blogimiseni!

2 kommentaari: